Tvillingene Marcus og Martinius Gunnarsen har blitt norges nye superduperduo, og etter at de i sommer slapp singelen “Elektrisk” har det bare gått oppover. 

Men etter at konkurransetilsynets Bjarne Bjelle oppdaget skjult reklame i superhiten, som har fått over 3,1 millioner seere på youtube, kan det virke som at ting begynner å gå nedover.

– På 90- og 2000-tallet var gjennomsnittlig forbruk av axe-deodorant oppe i én spraydeodorant per gymtime per ungdomsskoleelev. Men i de siste årene har vi sett at trenden har snudd, og at det nå brukes mye mindre deodorant enn før. Dette tror vi Axe prøver å gjøre noe med ved å snike inn ordet “deo” i flere kjente låter.

I denne videoen har konkurransetilsynet laget en versjon av musikkvideoen som understreker bruken av ordet, og avviker derfor fra originalen. 

(Levende skjermdropp fra youtube – (C) 2015 M&M Artister AS under exclusive license to Sony Music Entertainment Norway AS.)